Dubai

12 juni 2022

We zijn inmiddels nu 2 uur op dubai en we moeten nog ruim 6 uur wachten op het volgende vliegtuig. Ik ga alleen echt niet meer naar dubai op reis. het is 1 grote lange gang met veelte kleine cafeetjes . En dan nog niet te vergeten, de gesluierde vrouwen en mannen in witte jurken met een tulband. Niet echt ideaal om in slaap te vallen. Het is inmiddels 3.15 uur hier.

1. Daddy:
    23 juni 2012
    He Schatteke,

Hier een berichtje van Daddy. Hoe is het laatstecstukjevreis verlopen? Viel de reis met de auto mee, waren de wegen goed begaanbaar om was het net zo hobbelig als vorige week in Hilvarenbeek ?
    Heb je inmiddels alleen klein beetje Mutare kunnen ontdekken. Is het een levendige stad? (is er genoeg te doen?).
    Nou Daddy hoopt gauw een nieuw reisverhaal van je te mogen lezen.

Love you, Daddy.
  2. Monique:
    24 juni 2012
    Hoi Lieveling hier een berichtje van mama.Ik hoop als je dit leest dat je lekker gezetteld bent in jullie luxe hotel,hoe zijn de kleine kindjes daar en het volk zijn ze aardig.hebben jullie al lekker gekookt.geniet er maar lekker van.
    Dikke knuffel van je broertjes en Bruce mag over twee weken afzwemmen goed he?
    Groetjes en kus Mama.
  3. Caroline:
    25 juni 2012
    He nichtje, begin je al op een afrikaantje te lijken?? Al véél aapjes geien? Geniet ervan, X van je tantie
  4. Aline:
    25 juni 2012
    Hee lieve lieve Cloo,

Hoe is het daar?
    Vermaak je je een beetje?
    en zijn het lieve kindjes.

tot snel topper.
    kus
  5. Daddy:
    28 juni 2012
    He Schatteke,

Vandaag precies een week geleden begon je avontuur. En meteen op 21 juni drie verhalen op je blog. Het blijft nu wel erg stil, terwijl er heel veel te vertellen valt. We zijn daarom in volle verwachting van je volgend reisverhaal. Wanneer kunnen we die verwachten?

Dikke kus en big hug, Daddy
  6. Daddy:
    28 juni 2012
    Daddy, heeft niet goed gekeken, er staat vanaf zaterdag iedere dag een nieuw reisverhaal. Daddy gaat snel je avonturen lezen.

Bigbhug, Daddy
  7. Monique:
    29 juni 2012
    Hoi schat er is al weer een week voorbij,wat gaat het snel en wat maken jullie veel mee.
    Geniet er van maak veel fotos vooral van de apen op het schoolplein.
    Dikke kussen van je broertjes en mama.
  8. Aline:
    2 juli 2012
    Heeee mopje!

Ja tis hier echt super leuk!
    De kindjes zijn super schattig en lief. Tis af en toe nog wel even schrikken als ze vallen en bloeden ivm HIV natuurlijk. maar ik doe zo voorzichtig mogelijk:-)

Hoe gaat het daar in holland?
    En op stage?

dikke kussssssss
  9. Elles:
    4 juli 2012
    Hee buurmeisje!!
    Ik vind het heel erg leuk dat je/jullie het zo naar jullie zin hebben, ik had ook niet anders verwacht! Geniet lekker verder van de kinderen en het land!!
    Lieve groetjes van ons,
    Henk, Elles, Aris en Noortje