Di. 24/07

26 juli 2012

Vandaag begon de dag weer vroeg. Om 8.00 uur stonden Jodie, Marieke en ik voor Chancellor primary. We gaven een half uurtje les aan twee klassen tegelijk. Normaal hebben we een uur te besteden voor twee klassen zodat we ze om de beurd les kunnen geven maar omdat het vandaag de laatste keer was wouden we graag nog alle klassen rond gaan om afscheid te nemen. Ik had het wel even moeilijk toen. Alle kindjes zeiden “We will miss you en Don’t go back to Holland” echt zo lief. Ze willen ook allemaal een keer naar Nederland als ze later groot zijn vertelde ze ons.

In de middag hadden we communitie sports bij Peachie in Chikanga. Hij had voor ons “typical Dutch food” als lunch gemaakt. Een prakkie met heel veel aardappels en grote stukken worst erdoor heen. Het was nog lekker ook maar hij had veelte veel gemaakt. Niemand kreeg z’n bord leeg. Vond ik wel een beetje zielig naar Peachie toe die zo hard ze best had gedaan met koken, maar hij zat er niet mee. Verder hebben we de hele middag op een houten bamboe mat in de zon liggen luieren. Er kwam echt niks van ons terecht vandaar, mag ook wel een keer. Maar je ziet goed dat we echt op zijn. De kinderen vragen om zoveel energie. Trouwens niet alleen de kinderen.. Alle mensen hier.

1. Daddy:
    26 juli 2012
    He Schatteke,

Als ik al je verhalen zo lees dan wordt dat thuis iedere dag bbq-en. En je weet hoe dol Daddy op bbq-en is :-).
    Ik zou nog maar even van de vele aandacht genieten, want in onze cultuur gaat dat er een stuk anders aan toe.
    Morgen gaan we naar Texel. Het hele mooie weer schijnt morgen op te zijn, maar als we maar een lekker zonnetje zien.
    Nou Billy nog maar een paar daagjes en het avontuur is weer voorbij.
    Geniet er nog maar van en heel veel fun op het eindfeest dat morgen plaatsvind.

Daddy ziet en spreekt je gauw.

Big hug, Daddy
  2. Opa:
    27 juli 2012
    Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie uitgeput zijn,al die kinderen met hun vragen,en dat ze heel erg aan jullie hangen kan ik goed begrijpen,de laatste dagen zijn aangebroken nog even en dan mag je in Holland weer genieten van de rust,die weken zijn omgevlogen we zullen blij zijn als je weer veilig terug bent,nou schatje geniet van de laatste paar dagen, kusjes opa xxx
  3. Elles:
    29 juli 2012
    Hee Cloey, wat leuk dat je zo geniet. Pak de laatste dagen nog maar even lekker uit want "helaas" ? zit het er bijna op.
    Groetjes en een knuffel van ons allemaal.
    Henk, Elles, Aris en Noorje