Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Hallo ik ben Cloey!

Over iets minder dan 2 weken vlieg ik met 5 anderen naar Zimbabwe.

Een reis van meer dan 30 uur met een hele nacht wachten op het vliegveld van Dubai.

Ik ga een heel andere kant van de wereld zien en hoop dat ik een hoop ga leren van deze bijzondere reis.

Ik ga proberen jullie wekelijks op de hoogte te houden over al mijn avonturen in Zimbabwe!

Groetjes Cloey

Over mijn reis

Ik ga met 4 anderen voor 6 weken naar Zimbabwe voor sport ontwikkelings hulp.  Wij verblijven in het Centrum Mutare, 4 uur rijden vanaf de hoofdstad Harare. De komende 6 weken worden wij iedere ochtend van maandag tot vrijdag opgehaald met een busje en worden we naar de Townships gebracht. Townships zijn arme sloppenwijken in Mutare. Wij gaan daar sporten met de arme kindjes die heel weinig tot niets hebben. Ook gaan we lesgeven op basisscholen in de lessen Engels, rekenen en misschien een beetje economie. In het weekend zijn we vrij en gaan we een beetje van het land ontdekken. Safari's, cultuur trips enz. Ik hoop zelf ook dat ik een aantal dagen in het ziekenhuis mag gaan meelopen.

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Jersey, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zimbabwe.