Di. 17/07

26 juli 2012 - Mutare, Zimbabwe

Dinsdag de 17e van juli.

Vanmorgen lekker kunnen uitslapen omdat de kinderen op de basisscholen examens hadden. En daarom kunnen wij dus geen lesgeven. Om een uurtje of 11 ben ik met Ruben en Jodie naar de bieb geweest om te wezen internetten. Om 1 uur even snel een broodje gegeten en door naar Peachie voor communitie sports in Chikanga. Toen we daar aankwamen waren er helemaal geen kinderen en ook geen Peachie. Wij bonken op ze deur, PEACHIE!! En jahoor, kwam ie aan met ze slaperige hoofd. Hij was even een middag dutje wezen doen. hij vertelde dat de kinderen vandaag pas na 3e zullen komen vanwege hun examens. Dus we konden even een uurtje in de zon genieten. Om kwart over 3 waren er nog steeds niet echt veel kinderen. We zijn maar wezen basketballen met een paar jongetjes en om 4 uur gingen we weer richting huis. S' avonds gepofte aardappels gemaakt wat eigenlijk gister al op de planning stond maar toen de aardappels net op stonden, viel de stroom uit.. Maar vandaag waren ze heerlijk gelukt. Vanbinnen kruidenboter en dan een lekkere laag kaas eroverheen. JAM JAM! S' avonds na het eten zijn we nog even met ze 5e naar een pool cafe geweest. Was gezellig!