Wo. 18/07

26 juli 2012 - Mutare, Zimbabwe

Woensdagochtend was ik met Ruben en Marieke naar Murawah primary in Chikanga. We hebben lesgegeven aan 1 klas. Toen we klaar waren gingen de kinderen in hun rijen staan om terug naar de klas te lopen, horen we opeens een jongetje zeggen: I hate ladies, I hate ladies! Dus wij lachen en ik vraag why? Zegt ie: they talk to much!! Nou ik lag helemaal dubbel. Wat een ventje. Ik zo wacht maar als je later groot bent, dan kan je niet zonder ladies.

Tussen de middag kwam Joseph om te bespreken over ons evenement. We kwamen er achter dat er nog een hoop te doen is, dus daarom hoefde we s' middags niet naar communitie sports. Ik ben met Ivo naar Mutare Teacher college geweest om de stereo installatie te regelen. Dit was een hoop gedoe maar ze verzekerde ons dat het in orde zou komen, en dat we hem de volgende dag op mochten komen halen.

S' avonds aten Ruben en Ivo niet thuis. Dus we konden mooi Itai uitnodigen. Hij kwam samen met een college van ze werk. Een stuk oudere man maar wel heel aardig. Ik heb lekker pasta voor ze gekookt.