Do. 05/07

6 juli 2012 - Jeruzalem, Israël

Vanmorgen moesten we weer beginnen op Dangamvura primary. Gister hadden we 3 klassen en vandaag gaven we de andere 3 klassen van grope 3 les. Het gaat echt beter en beter! In de middag moesten we weer naar de atletiek acedemie. Dit keer kwamen we helemaal voor lucht want de kinderen kwamen niet opdagen. Dus na een uur gewacht te hebben konden we weer gaan. In de avond kwam Joseph bij ons eten om de week te evalueren. We hebben speciaal voor hem zadza gemaakt. Het was wel een beetje mislukt maar hij waardeerde het gebaar.

Morgen komen een hele hoop mensen bij ons eten. Joseph met ze gezin, Lamick, en Peach. Ze willen heel graag pannenkoeken en lasagna eten dus daarom hebben we ze uitgenodigd.

1. Opa:
    6 juli 2012
    Het is te hopen dat het eten nu wel lukt anders komt hij echt niet meer eten, jammer dat de kinderen niet op kwamen dagen he, maar de volgende keer beter, groetjes aan Joseph en familie en groeten aan je collega,s kus opa doei!, xxx
  2. Daddy:
    9 juli 2012
    Hee Schatteke,

Goed om je gisteren weer gesproken te hebben. Hopelijk ben je weer aan de betere hand. Daddy mist nog je reisverhalen vanaf vrijdag 6 juli t/m maandag 9 juli. Hopelijk kan je die binnenkort op je blog plaatsen.

Daddy heeft vandaag op z'n werk vertelt dat ik opa ben geworden en heb mijn zwarte kleindochter laten zien. Ze lagen allemaal in een deuk.

Ik spreek je weer gauw, big hug en many kisses, Daddy
  3. Ricardo:
    11 juli 2012
    Haha dat meen je niet. Ja ik zou wel graag zo'n klein zwartje mee naar huis willen nemen. Ik voel me een stuk beter dan gisteren. Heb mama al gesproken vandaag. Me hoofdpijn is weg alleen nu heb ik weer buikpijn, maar dat heb ik een stuk liever dan die hoofdpijn.

dikke kus