Za. 21/07

26 juli 2012

Ik heb zaterdag echt een heerlijke dag gehad. Het was super weer en we gingen met ze alle naar een dierenpark dichtbij het centrum van Mutare. Een paar meiden van Mary Mount (teacher college) waren ook mee en later kwam Alfas er ook nog bij. We kwamen het park binnen en we zagen gelijk een krokodil liggen, maar die lag wel een beetje ver weg dus ik heb hem niet echt goed op de foto gekregen. De omgeving was schitterend. Later gingen we lekker op een bankje in het zonnetje zitten, komen er opeens twee olifanten aangelopen. Een moeder met een zoon. We stonden zo dichtbij dat 1 olifant ons gewoon aan wou vallen en over het gootje en het hekje heen stapte, wij weg rennen met ze allen. Maar hij keerde gelukkig weer om toen we genoeg weggerend waren. Toen de olifanten een beetje uit het zicht waren mocht ik ze voeden samen met de man van het park. We legde het voer in de bakken en daarna moest ik hard met een ijzeren stang tegen een ijzeren klok aanslaan. Na een paar keer kwamen ze alle twee weer aangestormd. Ik moest snel omhoog klimmen en achter een hekje staan. Erg leuk hoe ze aan kwamen rennen. Ik heb alles mooi op film dus dat kunnen jullie leuk bekijken als ik weet thuis ben. De rest van de middag hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten en om een uur of 5 hebben we zelf hamburgers gemaakt van gehakt en ze toen bereid op de barbcue. Erg lekker! Er waren ook een stel laat ik het netjes benoemen, niet echt mooie en geslankte engelse dames in het park. Dus Alfas zegt opeens: What is the difference between that elephant and that Englisch lady?? ~Noting.. Nou we lagen echt helemaal in een deuk met ze alle. Wat een geweldige gozer is die Alfas. Het was een heerlijke dagje.